Na początek chciałbym przedstawić Wam wyszperane na jakimś forum koszty początkowych lochów:
1 = ~105 000
2 = ~210 000
3 = ~365 000
4 = ~525 000
5 = ~702 000
6 = ~750 000
7 = ~807 000
Kwoty podane są w przybliżeniu, gdyż (podobno) co innego wyświetla się w panelu Gildii a co innego kasuje wejście do lochów (przykładowo wejście do 2. lochów to różnica ok 16K złota).
W związku z tym proponuję zwiększenie składki w złocie dla grzybkujących graczy z 20 na 30% 10-godzinnej warty. Co wy na to?
UWAGA, mega SPOILER (niestety forum nie obsługuje na razie funkcji spoilerów, więc jeśli ktoś nie chce niech nie czyta).
A tak dla zachęty dorzucam parę statystyk potworków
Dungeon 1: The Wading Pool (Cost: 105,261 gold)
Monster 1: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 2: level 10 Grey Vulture, HP 3388, Warrior
Monster 3: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 4: level 10 Grey Vulture, HP 3388, Warrior
Monster 5: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 6: level 10 Grey Vulture, HP 3,388, Warrior
Monster 7: level 10 Banshee, HP 3,388, Scout
Monster 8: level 10 Grey Vulture, HP 3,388, Warrior
Monster 9: level 16 Banshee, HP 2,6724, Scout
Monster 10: level 26 Grey Vulture, HP 105,300, Warrior
Monster 11: level 36 Banshee, HP 203,648, Scout
Boss monster: Neon Yellow Death, level 50, 1,144,440 hp, Scout
Rewards: XP related to each char´s level. Fortress, treasure and instructor bonus +1.
Dungeon 2: The 6 1/2 Seas (Cost: 226,620 gold)
Monster 1: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 2: level 10 Grey Vulture, HP 3388, Warrior
Monster 3: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 4: level 10 Grey Vulture, HP 3388, Warrior
Monster 5: level 10 Banshee, HP 3388, Scout
Monster 6: level 10 Grey Vulture, HP 3,388, Warrior
Monster 7: level 10 Banshee, HP 3,388, Scout
Monster 8: level 10 Grey Vulture, HP 3,388, Warrior
Monster 9: level 16 Banshee, HP 2,6724, Scout
Monster 10: level 26 Grey Vulture, HP 105,300, Warrior
Monster 11: level 36 Banshee, HP 203,648, Scout
Monster 12: Level 46, Grey Vulture, Warrior
Boss Monster: Hobgoblin's Boat, level 60, 1,854.400 hp, Scout
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1
Dungeon 3: The Shallows Of The Deep Sea (Cost: 365,661 gold)
Monster 1: level 10 Banshee, Scout
Monster 2: level 10 Grey Vulture, Warrior
Monster 3: level 10 Banshee, Scout
Monster 4: level 10 Grey Vulture, Warrior
Monster 5: level 14 Banshee, Scout
Monster 6: level 18 Grey Vulture, Warrior
Monster 7: level 22 Banshee, Scout
Monster 8: level 26 Grey Vulture, Warrior
Monster 9: level 36 Banshee, Scout
Monster 10: level 46 Grey Vulture, Warrior
Monster 11: level 56 Banshee, Scout
Boss Monster: Starfish of Death, level 70, 3,408,000 HP
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1
Dungeon 4: Community Garden Colony (Cost: 523,836 gold)
Monster 1: L10 Shadow Cobra
Monster 2: L10 Grey Rex
Monster 3: L10 Shadow Cobra
Monster 4: L12 Grey Rex
Monster 5: L16 Shadow Cobra
Monster 6: L20 Grey Rex
Monster 7: L24 Killer Monster Rabbit
Monster 8: L28 Nutty Natter
Monster 9: L32 Killer Monster Rabbit
Monster 10: L36 Shadow Cobra
Monster 11: L46 Grey Rex (379,995 hp)
Monster 12: L56 Killer Monster Rabbit (465,120 hp)
Monster 13: L66 Nutty Natter (943,360 hp)
Boss Monster: L80 Terror from the Deep, 3,758,400 HP / warrior
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1
Dungeon 5: The Preschool of Horror (Cost: 702,750 gold)
Monsters:
Boss Monster: L90 Beastly Brat, 6,188,000 HP, Warrior
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1
Dungeon 6: Realm Of The Dark Dwarves (Cost: 753,720)
Monsters:
Boss Monster: L100 King of The Dark Dwarves, 6,302,400 HP
Rewards: XP related to each fighter's level, Fortress +1, Treasure +1, Instructor +1
Offline
Herszt Banitów
ja z Arakiba i tak płacimy 30% warty 10-cio godzinnej
Offline
Blach napisał:
Jestem za , ale jednocześnie za obniżeniem ilości obowiązkowych grzybów do 2 w tygodniu.
3 grzyby tygodniowo zostają, spokojnie można taką ilość wydropić z questów, a nie zapominaj, że akcja "ściepa " pokryje tylko cześć naszych potrzeb.
Pytanie dotyczy wyłącznie składki w złocie, i jako takie powinno być traktowane. Nie rozprawiamy o borowikach, bo i tak mamy chyba najniższe składki z top15. (nie licząc tych, którzy już nie muszą płacić)
Offline
Ohydny Gremlin
Tak jest, każdy z nas daje TYLE ILE MOŻE i ZAPEWNE WIĘCEJ niż MUSI!! Dobrze jest jak jest ;D
Offline
Chodzi o ustalenie "minimalnego minimum", gdyż niektórzy gracze nie wysilają się z wpłatami.... Wiem, że większość z nas wpłaca więcej, ja sam dziś dorzuciłem oprócz składki ok 45K na lochy. I z pomocą Viv i paru innych graczy udało się dziś tam wybrać.
Offline
Valdgir napisał:
Blach napisał:
Jestem za , ale jednocześnie za obniżeniem ilości obowiązkowych grzybów do 2 w tygodniu.
3 grzyby tygodniowo zostają, spokojnie można taką ilość wydropić z questów, a nie zapominaj, że akcja "ściepa " pokryje tylko cześć naszych potrzeb.
Pytanie dotyczy wyłącznie składki w złocie, i jako takie powinno być traktowane. Nie rozprawiamy o borowikach, bo i tak mamy chyba najniższe składki z top15. (nie licząc tych, którzy już nie muszą płacić)
na mocy prawa danego mi przez Boga i nie odebranego mi jeszcze przez pewnego małego oszołoma z TV : wypowiadam swoje zdanie
Złoto idzie na lochy: lochy rozwijają cechy Gildii, do których normalnie powinniśmy użyć grzybków, więc widzę to jako płatność wymienną. Nie widzę przeszkód w podniesieniu składki w złocie do 30%, ale podtrzymuje swoje zdanie co do obniżenia minimalnej stawki grzybów do 2 na tydzień.
Offline
Tia, tylko na następne lochy będziemy zbierali 2 miesiące, a grzyby są wpłacane co tydzień, i prędzej podniesiemy cechy grzybami niż lochami.
Ale oczywiście masz prawo do własnego zdania, z którym ja mam prawo się nie zgodzić
Offline
Valdgir napisał:
Ale oczywiście masz prawo do własnego zdania, z którym ja mam prawo się nie zgodzić
jeszcze bo jak dalej ta "kampania nienawiści" będzie prowadzona to pewnie przyjdzie odwet i znowu nie będzie można mówić "spiep**aj dziadu"
Offline
W związku z wprowadzeniem zmiany składek dla graczy grzybkujących (info szukajcie na poczcie S&F) pojawiła się propozycja zwiększenia składek również dla graczy niegrzybkujących. Miałaby ona wynosić równowartość 15 godzin warty dziennie.
Jeśli nie będzie protestów (uzasadnionych), projekt przechodzi do realizacji od poniedziałku, czyli 25.10 br.
Proszę o wypowiadanie się w tym temacie. Szczególnie graczy niegrzybkujących.
Offline